Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

Δείγμα Γραφής...

Τώρα, Εδώ, Μαζί...

Μη με εξιδανικεύεις...
Κράτα με χαμηλά στα μάτια σου
και άσε με να ανέβω σιγά σιγά.
Δεν είμαι τίποτε άλλο από αυτό που φαίνομαι.
Μα κάθε μέρα μπορεί να φαίνομαι κάτι άλλο.
Τις στιγμές που λυγίζω, άσε με να λυγίσω...
Και αν κάποια στιγμή δακρύσω μπροστά σου,
μην το πεις αδυναμία.
Είναι εμπιστοσύνη
Σε άφησα να δεις την ψυχή μου υγρή.
Και αν κάποια στιγμή αμυνθώ και σκληρύνω,
από φόβο είναι, και έχω πολλούς.
Και δεν επιθυμώ κανέναν να ακουμπήσω στους ώμους σου...
Αν επιθυμείς όμως αληθινά να με μάθεις , δες κι αυτούς.
Μα εάν τρομάξεις , πες το...
Κοίτα με στα μάτια κι εγώ θα τους παλέψω,
όπως πάντα κάνω...
Δεν ξέρω πολλά, λίγα ξέρω.
Αγαπώ να μαθαίνω...
και δίπλα σου μαθαίνω τον εαυτό μου.
Πάθη έχω και αδυναμίες 
Το θαύμα είναι πως δε φοβάμαι να σε αφήσω να τα δεις.
Θα ήθελα να σου πω, πως σε έχω ψηλά,
μα δεν έχω ιδέα που είναι αυτό.
Μόνο επιθυμία να σε μάθω και να με μάθεις.
Να αγγίξω ένα κομμάτι της καρδιάς σου
κι εσύ ένα της δικιά μου.
Όπως τα σώματά μας ενώνονται,
όπως τα στόματα μας φιλιούνται και τα χέρια μας μπλέκονται.
Έτσι να μπλεχτούν, να ενωθούν.. οι ψυχές και το πνεύμα μας.
Σε έναν Έρωτα μαγικό
Σε μια αγνή ένωση...
Όχι πονηριές, Όχι ψέμματα, Όχι φόβος
Μόνο ό,τι υπάρχει...
Ό,τι βλέπεις και ό,τι αγγίζεις
Όχι Πριν, ούτε Πάντα, ούτε Ποτέ
Μόνο Τώρα, Εδώ, Μαζί....

Mimosa Pudica... Κατά κόσμον Φωτεινή
Γράφτηκε τον Ιούνιο του 2014 στην Αθήνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου