Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017


Αποτέλεσμα εικόνας για μητερα γιος σχεση




Υπήρξε κάποτε ένας καιρός…
Που νόμιζα ήξερα πολλά,
Πως είχα δει αρκετά!

Υπήρξε κάποτε ένας καιρός…
Που αναζητούσα μια μορφή στη ζωή μου,
μα δεν είχε ακόμα πρόσωπο,
δεν είχε λάμψη στα μάτια!!

Υπήρχα κάποτε πριν από εσένα,
μα ήμουν ένας άλλος άνθρωπος!
Πιο αδύναμος, πιο απλός.

Υπήρχα κάποτε,
μα τώρα ήρθες εσύ…

Ήρθες και άλλαξες ότι είχα μάθει μέχρι τώρα!
Ήρθες και ο κόσμος λάμπει!
Ήρθες και όλα έχουν νόημα!
Ήρθες και έχεις τα πιο φωτεινά μάτια,
την πιο αγνή ψυχή!
Ήρθες και μου έδωσες δύναμη,
να καταφέρω τα πάντα!

Τώρα ξέρω γιατί γεννήθηκα!
Τώρα ξέρω γιατί έζησα μέχρι τώρα!
Και το μόνο που ελπίζω…
Είναι να με κοιτάς όπως τώρα,
μέχρι τα βαθειά μου γεράματα!

Είσαι ο Γιος μου και σε λατρεύω!
Με όλη τη δύναμη της μικρής μου ψυχής!


Γράφτηκε από τη Mimosa Pudica,  κατά κόσμο Φωτεινή και Μητέρα,

Σήμερα, 14/7/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου